Kerékpáros Példamutató Országjárás - Profi Edzésterv

Hogyan készültem fel a 2500 km-es tekerésre, és hogyan osztom be az erőmet nap mint nap? Olvasd el, melyik FitFive edzésterveket használtam és használom ehhez az aktivitáshoz.
Kerékpáros Példamutató Országjárás - Profi Edzésterv, FitFive Edzéstervek
Helló Látogató!

Örülök, hogy kíváncsi vagy arra, hogyan készültem fel és hogyan tekerem végig a Kerékpáros Példamutató Országjárás 2.500 km-ét.

Nos, bizonyára tudod, hogy én vagyok FitFive Marco, a FitFive Egészség és Fitnesz Rendszer vezetője.
A FitFive-nak komplett, 30-féle edzéstervből álló testfejlesztő programja van.
Gondolom, gondoltad, hogy ezek alapján készültem fel erre a kis túrára! :-)


Első lépés = Kötelező Alap Edzéstervek

A profi sportolók attól profik, mert a legjobban csinálják az ALAP mozgásokat, minden nap azokat gyakorolják.
20 éve sportolok, illetve 10 éve vagyok a szakmában, emberek százait segítettem már az edzésben. Edzésmesternek is neveznek és én szerkesztem az Edzéstervezés.hu webportált. Minden tapasztalatomat együttvéve kijelentem, hogy bármilyen keményen és kitartóan edzhetsz, sokkal kisebb az esélyed a tartós és igazi sikerre, ha nem alkalmazod a rendszeres testmozgás 5 alapját!
Van 5 alap edzésterv, ezek alkotják a FIT5 Kötelező Alapok Edzésprogramját.
Ez a program a tested egyszerű, következetes és rendszeres edzésére vezet rá,
hogy a célodtól függetlenül biztosan sikerrel járj!

1. Tetőtől Talpig Torna (20 perc) - az átmozgató tornával felszabadítod az ízületeidben lévő energiablokkokat,

2. Teljes Tüdőlégzés (10 perc) - megerősíti a tüdődet, eljuttatja az energiát a tested minden sejtjébe,

3. Reggeli Torna (10 perc) - a reggeli torna minden reggel felfrissíti, aktiválja a testedet,

4. Bemelegítő gyakorlatok (10 perc) – a szabályos bemelegítés minden sportolás előtt felkészít az edzésre,

5. Teljes Test Relaxáció (10 perc) - a relaxációs lazítás pedig maximálisan regenerálja az egész testedet.

Ezek az edzéstervek FELTÉTLENÜL SZÜKSÉGESEK a megfelelő eredmény eléréséhez - NEKED IS!

A KPO-val kapcsolatban, azaz a gyakorlatban ez így néz ki:
- minden reggel a Reggeli Tornával kezdek,
- minden hosszabb pihenő után elvégzem a Bemelegítést, mielőtt újra tekerni kezdenék,
- tekerés közben sűrűn alkalmazom a Teljes Tüdőlégzés technikáit,
- a nap végeztével elvégzem a Tetőtől Talpig Tornát,
- és még egy fontos dolog: az ágyban, elalvás előtt a Teljes Test Relaxációval kapcsolom ki magam!


Második lépés = Rendszeres és fokozatos terhelés

A KPO előtti felkészülési időszakban a Has és Gerinc Tornát és a Jóga Gyakorlatok edzésterveket végeztem rendszeresen,
mellettük pedig minden nap egyre többet bicajoztam.
A fokozatos terhelés beállította a tekerésben részt vevő főbb izmok erejét, a has és a gerinc edzése ellensúlyozta a törzs passzivitását. A jógázás pedig segített a harmónia kialakításában.


Szóval így készítettem fel a testemet a napi 130-140 km-es erőpróbára.

Bizonyítani akarom, hogy a FitFive egészség-elméletének az alkalmazása,
illetve az egyszerű, következetes és rendszeres testedzés segítségével bármi elérhető.

Tudok valamit, amit át akarok adni Neked is.
Röviden és tömören:
Az Erő Benned van! A FitFive előhozza!

HAJRÁ!!! :-)






SUBPAGES
1
Kerékpáros Példamutató Országjárás - Záró Gondolatok Összefoglalás
2
Kerékpáros Példamutató Országjárás - Teljesítmény Összefoglalás
3
Kerékpáros Példamutató Országjárás - Gyakran Ismételt Kérdések
4
Ez az egész túra tulajdonképpen 5 dologról szól: a légzésről, a vízivásról, a táplálkozásról, a rendszeres mozgásról és a pozitív gondolkodásról! 300.000 lélegzetvétel, 100 liter vízfogyasztás, 100.000 kcal kalóriafogyasztás, 1.000.000 pedálfordulat, KITARTÁS
5
Április 4-én indulok Zánkáról, tekerek 2.500 km-t az országban, 80 nagyobb településen fogok megállni, majd április 24-én érkezek vissza Zánkára. A részletes útvonaltervet itt találod!
6
Az üres szavak ideje lejárt! Pontosan összefoglaltam, MIT, MIÉRT és HOGYAN tegyél meg Te is, hogy példamutató legyél! Ha pedig már eleve példamutató vagy (az alábbi akciótervek szerint), akkor kérlek jelentkezz! Alkossunk egy országos hálózatot és mutassuk meg a többieknek az Erőnket!
7
KPO Akcióterv - Rendszeres Testmozgás Hirdetése: 21 okot adok neked, hogy miért érdemes MINDEN NAP mozogni!
8
KPO Akcióterv - Gyerekek Egészségre Nevelése: mutatok egy módot, hogy a gyerek VALÓBAN megértse a lényeget!
9
KPO Akcióterv - Önfejlesztés Felnőtteknek: ismerd meg az önfejlesztő módszereket, melyek célja a SIKERESSÉG!
10
KPO Akcióterv - Felhívás a Környezetvédelemre: két rövid listát továbbítok, melyekkel TEHETSZ a környezetedért!
11
Amennyiben Te egy ilyen példamutató ember vagy, akkor kérlek, írj nekem egy rövid bemutatkozást! Alkossunk egy országos hálózatot, és segítsük egymás küldetését!
12
Nyerd meg az 5.000 FitFive Online Kézikönyv egyikét! Csak egy felmérést kell kitöltened és már részt is veszel a sorsoláson!
13
Hogyan készültem fel a 2500 km-es tekerésre, és hogyan osztom be az erőmet nap mint nap? Olvasd el, melyik FitFive edzésterveket használtam és használom ehhez az aktivitáshoz.
14
A Kerékpáros Példamutató Országjárás egy hosszú távú sportteljesítmény, ezért alapvető a megfelelően időzített és előre megtervezett táplálkozási terv. Összefoglaltam neked minden szükséges információt, biztos vagyok benne, hogy érdekesnek és hasznosnak fogod találni!
15
Ki is FitFive Marco? Nem sztár és nem celeb - csak egy lelkes szakember, aki a Te sikeredért is dolgozik. Olvass róla bővebben itt!
16
Ismerd meg a FitFive Egészség és Fitnesz Rendszert, amit egy teljes körű önfejlesztő és testfejlesztő rendszerként használhatsz!
17
Kerékpáros Példamutató Országjárás - Szállodai Ajánlásom
HAJRÁ, FitFive Marco!!!
Jókívánságok, vélemények,
hozzászólások a nyitólapon.
Írj nekem Te is, köszönöm!!!
Klikk ide >>>
KPO Blog Banner